maandag 2 februari 2009

Het eerste teken van leven

Dag iedereen,

De eerste nacht in Kameroen is al achter de rug. Na 13 uur onderweg te zijn (en daarvoor 5 uur gewacht in Charles de Gaulle) zijn we aangekomen in Kameroen.
Thorsten van Broederlijk Delen stond ons op te wachten aan de luchthaven. We worden hier heel gastvrij ontvangen. Vandaag of morgen gaan we naar het consulaat om ons in te schrijven en woensdag vertrekken we om 9 uur naar het veel warmere (van horen zeggen) Maroua. Hier is het momenteel ongeveer 30 graden. In Mokolo mogen we ons verwachten aan 45 graden. Dat wordt zweten!

Ik laat zo snel mogelijk weer iets van mij horen en zorg dan ook voor enkele foto's!
Liefs,
Annelies

6 opmerkingen:

  1. Dag hondje,

    Ik herken die warmte. Het is hier ook zo warm, niet te doen. Ben eens benieuwd hoe je het daar gaat stellen. Voor de rest hier alles goed. Zijn bezig met stage en het is toch moeilijk hoor. Eerste leerjaar begrijpt nog niet zo super goed engels maar moeilijk gaat ook natuurlijk.

    Dikke pieper van hond die nu eigenlijk niet zo super ver van je zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi annelies, supr da ge goed zijt aangekomen, kan het geloven dat het daar warm is !! hoe is het gast gezin ? ge zit er al zeker ? beetje vriendelijk ? Grtz,
    ps: peter is al flink aan het werk in zijn huisje en niels heeft er een tv staan van wel een meter lang hehe, xx pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annelies,
    ondertussentijd goed in Maroua aangekomen?! waarschijnlijk ook wennen aan hoge temperaturen enzo. Zoals je merkt, heb ik de blogs ontdekt op de Katho-website...zo kan ik wat volgen (mag toch hé?)
    Ik wens je een fantastisch verblijf ginder en doe ook groetjes aan Lea Oosterlinck hé!
    groetjes, annemie deklerck

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Annelies,
    Ik ontdek je blog door deze van Silke. Proficiat, zowel voor de reis als voor de geslaagde blog. Bezoek ook eens de mijne en laat een reactie achter, dat doet altijd plezier.
    Veel liefs,

    Nadia

    NADIA NORDEN
    http://politiekencultuur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meisje!

    Ik heb al vaak aan je gedacht oor. Ben blij dajet daar goe stelt. Maar toch verlang ik tot ik je terug zie:-) Stel et ng wel e en voorzichtig zijn e!

    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo annelies,
    de zesdeklassers van de stedelijke basisschool te harelbeke, stasegem hebben met belangstelling je site bekeken.Vol intresse volgen we je activiteiten daar en wensen je veel succes toe.
    Meester ivan en zijn kornuiten.

    BeantwoordenVerwijderen