vrijdag 30 januari 2009

Nog 1 keer slapen

Nu begint het toch echt te kriebelen. Mijn valies staat klaar, vanavond nog een feestje om van iedereen afscheid te nemen. (maar drie maanden is nu ook weer niet zo lang...) Morgen nog de laatste keer frietjes eten en 's nachts vertrek in naar Parijs. Om 4 uur inchecken en om 7 uur opstijgen...om rond 20.30 u in Yaounde te landen.

Ik heb sinds kort ook vernomen dat het toch een binnenlandse vlucht wordt van Yaounde naar Maroua. Hierdoor mogen we wel heel wat minder bagage meenemen. Van 46 kg naar 30kg. Dat is toch een heel pak minder. Maar dat lukt ook!

Ik kijk er echt naar uit, hopelijk kunnen jullie van op afstand ook een beetje meegenieten.
Ik zal jullie toch wel missen!

Liefs,
Annelies xxx

1 opmerking:

  1. Ik ga je toch ook wel missen hoor meid!
    Ik ben blij dat ik je gisteren nog eens heb gezien. Maar zoals ik al zei: het zal je daar goed gaan daar in Kameroen en weet dat ik aan je zal denken!!

    Dikke zoen,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen