zaterdag 3 januari 2009

De grote voorbereidingen

Eindelijk ben ik erin geslaagd een webblog te maken ;)
Op 1 februari is het zover, dan vertrek ik vanuit Charles de Gaulle, naar Yaounde. Met trein en bus (of heel misschien met het vliegtuig) zal ik dan de eindbestemming, 1800 km verder bereiken: Mokolo.
Ik zal lesgeven in twee scholen in Mokolo en in het weekend zal ik in Maroua vertoeven.

Ik heb alles behalve stilgezeten. Om naar Afrika te kunnen gaan moeten er veel voorbereidingen gemaakt worden: inentingen, internationaal paspoort, vormingen bijwonen, presentaties geven,...

Samen met Nele, Nina en Femke stort ik mij in dit grote avontuur. Nog precies 28 dagen en dan is het zover, spannend... De zenuwen beginnen toch stilaan te komen!

Via deze blog kunnen jullie al onze avonturen volgen!

5 opmerkingen:

  1. Hallo Annelies,

    via Silke haar weblog, ben ik ook op jou weblog geraakt. Ik zal proberen om vanuit Tanzania ook je avonturen in Kameroen te volgen hé.

    Vele groetjes en succes

    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!!

    Amai, je vertrek begint echt wel te naderen. Het zal raar zijn zonder jou!!! Maar je zal daar echt een prachttijd tegemoet gaan en ongelofelijk veel ervaringen opdoen. Je verdient het!

    Kben wel beetje jaloers :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoera ik volg je maar ben nog een feestje met je te goed voor je vertrekt !!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog ziet er prachtig uit!!
    Ook ik ben een beetje jaloers dat ik niet meekan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja.. het is gelukt. Nu kan ik ook reageren. Het is telkens verlangend uitkijken naar wat meer nieuws. Zo kunnen we van thuis uit ook een beetje het grote avontuur mee volgen. Hopelijk wordt het een onvergetelijke ervaring die je je hele leven bij zal blijven. (in de positieve zin natuurlijk!)
    We duimen en leven mee van op afstand. Dikke knuffel. mama

    BeantwoordenVerwijderen