zaterdag 7 maart 2009

nog wat foto's




5 opmerkingen:

  1. Hallo Annelies

    ik ben erg blij dat je je amuseert in Kameroen, jammer dat we elkaar niet eens kunnen bezoeken hé. Heel veel succes nog...

    vele groetjes vanuit Uganda (Bieke en Karen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Annelies en blijkbaar zijn jullie daar af en toe goed omringd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helaba
    leuk om te lezen en te voelen hoe je aan het Afrikaanse leven went en je inleeft. En die Don Quichote heeft overschot aan gelijk, wijs man!
    Geniet van wat op je pad komt, zelfs van de drukte en de warmte maar vooral van de dankbaarheid en blijheid van de kinderen en mensen!
    knuffel Karlien (vriendin van 'la mamma')

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Annelies, hier Jolien!
    Hopelijk alles goed met jou? Bij ons alles ok!
    Tis intussen weeral een tijdje geleden dat we elkaar gezien hebben, nu ik wou ook eens iets van met laten horen. Ik zie dat het daar goed gaat maar het zou toch niet voor mij besteed zijn. Ik vind het best wel leuk om eens te zien hoe het daar is. Je kan je nu waarschijnlijk geen leven meer voorstellen als dit van hier België (het luxe leventje) HIHI. Ik laat je nu maar! Je mag me altijd mailen hoor hier is mijn e-mail adres: jolienseynaeve@hotmail.com
    Geniet er nog van en stel het nog wel hé, tot wanneer blijf je daar ook al weer? Groetjes zoen Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Annelies!
    Kheb al enkele keren vlug komen kijken, maar nog nooit tijd gehad om een reactie te plaatsen! Kben overlaatst nog met Peter over jou bezig geweest dus besloot ik nog eens een kijkje te nemen! Je verhalen boeien mij ook enorm amai! Ik wordt echt jaloers op je. Tis een unieke ervaring en daar moet je van genieten! Nog veel plezier daar!
    Vele groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen